Thursday, February 5, 2009

Ingatkan kat Adelaide je Panas, Rupenye...

Kepanasan adek tahap cipan laut.. Lihatlah bukan saja tak dapat pertahankan diri dengan tak pakai baju, malah kerusi pun dia tak nak duduk.. Panas! Panas! (Hiasan gambar)

Yaya pun panas gak.. Tak nak duk kat kerusi panas yang pastinya diingin orang tertentu. Beraircond sambil melayan PS2.. (Gambar berhias)

Tula, bak kata orang kaya yang zalim, ada duit semua boleh jadi. Bak kata pemerintah yang zalim, ada kuasa semua boleh jadi. Bak kata orang kepanasan, ada aircond semua boleh sejuk..

Kepanasan di Adelaide, kalo betul2 panas, nah! 4oC ke atas bisa merasai bahangnya. Tp kalo di Malaysia, khususnye di Perak, nak panas kena lebih 28C (cerusi).. So, dengan kepanasan itu rasenye macam dah nak dpt kot, tapi caranya yg agak panas gak, dgn wang ringgit maybe dalam jutaan RRM (Ringgit Rakyat Malaysia)boleh terlaksana perancangan jahat ni...

Em... tak nak bercerita pasal panas di Malaysia sebenarnye.. Tp sebab aku terasa sangat panas di sini, air mata pun dah tak kuar sebab panas dalam dan luar. Maka dengan rasminya kita juga melaksanakan jihad total (seperti mana di Palestin) mengutuk kekejaman tahap maksimum atas segala perancanaan jahad ala2 Yahudi di bumi Perak yang tak panas, tapi panas... Allah Maha Besar!!

1 comment:

Abang Ben said...

hari ni panas woooooo