Wednesday, July 16, 2008

yaya bgn pagi nak g school...


pagi biasa bangun memang payah.. al maklumla kalo babalimnye yg dok kejut dan memandikannya air panas yg dimasuk dlm baldi, pas tu nak memakaikan baju n suar dgn amai2 kupu2 nyer, makeup sikit, dll.. yg penting dia nak g schol walaupun mcm memakaikan anak patung baju n suar.. tp pagi ni sejuk skit coz mlm td gerimis mengundang.. nampakle skit2 awan meliputi bukit bukau di dpn umah sewa kitorg ni... k good luck 4 u my dear...

2 comments:

paing said...

yaya d ultimate...GO GO GOOO to skoolll...common ya ya..moga yaya jadi manusia yg berguna utk negara khususnye utk org2 islam seantero dunia...

Alim Masnan said...

ya betul tu acik aus.. lame tak jumpe.. musti yaya pun dah kureng sikit kenal ye la dh dkt setahun tak jumpe.. anis kalo nangis dok sebut name ko je.. k epy everyday.. dont give up to reach excellent achivement in your degree.. keepon smiling every day my brother!! pagi yg cerah!!