Friday, July 11, 2008

Atomen!! Nagita Gaia!!


Citer pasal kanak-kanak di bawah umur 6 thn ni, mcm2 perangai peliknya.. Kalo tengok citer, atomen, bas tetolah, telimat, bolof dan sewaktu dgn citer2 popular masa kini. dulu citer gaban, smurf, thundercat dan sewaktu sezamanku.. tapi yang tak tahan kalo nak layan beli mainan atau snek yg ringan2 tu.. adek dengan kaopopnye (lolipop) dan abg yaya biasala cokat (coklat) or akim (aiskrim)... kena spending money dalam RM1 -RM2 sorang kalo g memana..
Teringat mase aku kecik dulu setakat 50sen dah kira mcm2 la leh beli. akim batang seposen, cikedis (20sen) gula2+ cokat= 20sen.. okla kenyang gak makan sama kengkawan.. Yet, dah tak berapa nilai sgt. kalo ada pun kocik or sikit je isinye.. lagi bila minyak naik, sume naik tak turun2.. air ujan je la turun.. kalo naik gak.... lu pikirla sendiri...

2 comments:

balqis07 said...

bukan Atomen la Babalem....
bebudak ni panggil "Up Tomen"!
hehe

Alim Masnan said...

yoko!! apo2la... yg penting ado mennyo..